IT Help Desk

IT Help Desk

Bruger support


Øg Produktiviteten

Udnyt jeres medarbejders spidskompetencer til de opgaver som de er ansatte til, og overlad it supporten til Centia IT.

I mange virksomheder har man ofte gode kollegaer, som villigt træder til, hvis man løber ind i en it udfordring i løbet af arbejdsdagen. Egentligt er det jo dejligt med hjælpsomme kollegaer, men det går desværre meget ud over produktiviteten, når 2 personer berøres af et problem. Man ved fra undersøgelser at en afbrydelse kan koste op mod 15 minutter, inden man er tilbage i samme koncentration.

Ved at undgå at 2 personer involveres i én medarbejders it problem, kan der hentes en produktivitetsgevinst. Det kunne også tænkes at Centia IT kunne løse problemet hurtigere, da it support netop er indenfor vore spidskompetencer.


Værdi for pengene

En forudsætning for, at I kan øge jeres produktivitet, er, at I kan få løst de it udfordringer jeres medarbejdere oplever, billigere end jeres nuværende løsning hvor kollegaer hjælper hinanden.

Hos Centia IT har I mulighed for at vælge de elementer, som ønskes support på, så I ikke kommer til at betale for noget, som ingen benytter sig af hos jer.


Support pakke

Vi har sammensat en supportpakke til jer, som tager hånd om de fleste problemer som problemer som opstår for en almindelig bruger af it.

Den omfatter følgende:

  • Windows 7-10 operativsystem
  • Microsoft Office ProPlus pakken

Prisen er kun 89,- pr. bruger pr. måned. (CompanyWide+Remote aftale) Prisen varierer alt efter antal af brugere.


Kontakt Jimmy Rasmussen og få en snak om mulighederne


Har I behov for support til jeres brugere, men har allerede en altale med en anden leverandør om support/drift på jeres servere, er det ikke noget problem. Vi samarbejder selvfølgelig med andre it leverandører.


Afregningsmetoder

Vi tilbyder brugersupportaftaler som fastpris (abonnement) eller forbrugsafregnet.


Fastpris aftale

I vil med en fastpris supportaftale kunne trække på supporten, uden at der hver gang skal tænkes på at der kommer en faktura. Ofte afholder medarbejdere sig fra at få løst et it problem, når de ved at der kommer en faktura få dage efter, som de så skal ind og redegøre for hos økonomichefen.

 - bindingsperiode på min. 1 år

 - lavere timesats

 - justeres årligt så aftalen tilpasses behovet


Klippekort

 - efter forbrug

 - ingen bindingsperiode 

 - klippekort på 20, 50, 100 timer købes forud med rabat


Variabel - forbrugsafregnet

 - efter forbrug

 - ingen bindingsperiode 

 - månedsvis bagudfakturering



Administrator support

Administratorsupport vil ofte være det som kommer i spil, når I har behov for hjælp omkring jeres servere og netværk.


Ofte ser vi at administratorsupportaftaler er forbrugsafregnet, men der kan fx også aftales en eller flere faste dage pr. måned hvor vi kommer onsite, her vil en fastprisaftale være aktuel.

Kontakt:

Jimmy Rasmussen

E: jr(a)centia.dk

M: 4270 4660

SiteLock

T: 7870 4660

E: info(a)centia.dk

Copyright @ All rights reserved

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.

Godkend